Ασκήσεις στις Κλάσεις

Γενική οδηγία:

Αποθηκεύστε τα αρχεία που σας δίνονται στον υπολογιστή σας και χρησιμοποιώντας την υλοποίηση της python που προτιμάτε απαντήστε στην ερώτηση.

Κλάσεις

  1. Φτιάξτε μια κλάση η οποία θα ονομάζετε Laptop. Δημιουργήστε το αντικείμενο My_Laptop που θα ανήκει στην κλάση Laptop. Προσθέστε τη μεταβλητή screen_size στο αντικείμενο My_Laptop δώστε του την τιμή 13 και τυπώστε την (ως μεταβλητή της My_Laptop). Class11-laptop_class.py
    
    
    
  2. Φτιάξτε μια κλάση η οποία θα ονομάζετε Laptop. Όταν δημιουργήσουμε ένα αντικείμενο της κλάσης Laptop, αυτό θα πρέπει να έχει μια μεταβλητή η οποία θα ονομάζετε ram_memory και μια μεταβλητή που θα ονομάζετε screen_size με τιμές 4 και 13, αντίστοιχα. Class11-laptop_class.py
    
    
  3. Φτιάξτε μια μέθοδο της κλάσης Laptop (δηλαδή μια συνάρτηση που θα βρίσκετε στον ορισμό της κλάσης Laptop) η οποία θα τυπώνει τις τιμές της ram_memory και screen_size. Class11-laptop_class.py
    
    
  4. Φτιάξτε μια κλάση η οποία θα ονομάζετε Laptop. Κατά τη δημιουργία ενός αντικειμένου Laptop, θα δίνονται οι παράμετροι screen_size, ram_memory και hard_disk. Π.χ. η εντολή MyLaptop=Laptop(13,2,500) θα δημιουργεί ένα αντικείμενο με screen_size=13, ram_memory=2 και hard_disk=500. Class11-laptop_class.py
    
    
    
  5. Φτιάξτε μια κλάση η οποία θα ονομάζετε Laptop και θα δημιουργείται όπως παραπάνω. Προσθέστε τη μέθοδο screen(), η οποία τυπώνει ένα μήνυμα για το μέγεθος της οθόνης. Π.χ., αν έχουμε δημιουργήσει το αντικείμενο MyLaptop=Laptop(13,2,500), η εντολή MyLaptop.screen() θα τυπώνει το μήνυμα 'My screen size is 13'. Class11-laptop_class.py
    
    
  6. Φτιάξτε μια κλάση η οποία θα ονομάζετε Laptop και θα δημιουργείται όπως παραπάνω. Προσθέστε τη μέθοδο get_ram(), η οποία δεν θα τυπώνει όπως παραπάνω άλλα θα επιστρέφει την αντίστοιχη τιμή. Π.χ., αν έχουμε δημιουργήσει το αντικείμενο MyLaptop=Laptop(13,2,500), η εντολή y=MyLaptop.get_ram() θα αναθέτει στην μεταβλητή y την τιμή 2. Class11-laptop_class.py
    
    
  7. Φτιάξτε μια κλάση η οποία θα ονομάζετε Laptop και θα δημιουργείται όπως παραπάνω. Προσθέστε τη μέθοδο upgrade_ram(), η οποία αλλάζει την τιμή της μεταβλητής ram_memory ενός αντικειμένου τύπου Laptop. Π.χ., αν έχουμε δημιουργήσει το αντικείμενο MyLaptop=Laptop(13,2,500), η εντολή MyLaptop.upgrade_ram(4) αλλάζει τη τιμή της μεταβλητής ram_memory του MyLaptop σε 4. Class11-laptop_class.py