Hello-2
/*
Ολο το κείμενο εδώ ειναι ένα σχόλιο που αγνοήται από τον μεταφραστή.
1) Γράψτε το παρακάτω μικρό πρόγραμμα σε κάποιον κειμενογράφο.
2) Σώστε το αρχείο με το όνομα h2.c
3) Aπό την γραμμή εντολής δώστε onoma-perioxis-sas: (enter)
3) Από την γραμμή εντολής δώστε gcc h2 (enter)
4) Από την γραμμή εντολής δώστε a (enter)
*/
#include < stdio.h > // εντολή γιά να συμπεριληφθεί η βιβλιοθήκη stdio
int main(int argc, char* argv[]) // όλα τα προγράμματα ξεκινουν μ αυτήν την εντολή
{
char name[1000]; // δήλωση διανύσματος 1000 χαρακτήρων με όνομα name
bool finish = false; // δήλωση λογικής μεταβλητής, παίρνει τιμή 1 (true) 0(false)
while( !finish ) // έναρξη βρόγχου
{
printf("Write your name:\n");
scanf("%s",name); // διάβασε από χρήστη κάποιο κείμενο και αποθήκευσε το στο name
printf("\n ********* Hello %s \n\n", name); // τύπωσε το μήνυμα + κείμενο του χρήστη
printf("Finish?...Yes(Y) ... No(N)....\n"); // νέο μήνυμα προς χρήστη
scanf("%s",name); // διάβασμα αποθήκευση πάλι στο name
if(name[0]=='Y' || name[0]=='y') finish = true; // δώσε τιμή στην finish ανάλογα με το τι είναι το name[0]
}
return 0; // Τερμάτισε
}
// σημείωσε ότι η γραμμή if(name[0]=='Y' || name[0]=='y') finish = true;
// θα μπορούσε να αντικατασταθεί από
// την finish = (name[0]=='Y' || name[0]=='y');
Ασκηση-1
Γράψτε σε μιά ιστοσελίδα πόσα στοιχεία της C έχετε δεί και τι σημαίνει το καθένα. Γιά παράδειγμα παραθέτω μιά
λίστα, που ασφαλώς θέλει συμπλήρωση. Χρησιμοποιήστε τον πηγαίο κώδικα της παρούσης ιστοσελίδας γιά να συμπληρώσετε
όλες τις λέξεις, έννοιες και γενικώτερα ερωτήσεις στις οποίες θέλετε κάποια απάντηση.
Εντολή να συμπεριληφθεί η βιβλιοθήκη "enaOnoma" πριν την εκτέλεση του προγράμματος, διότι
το πρόγραμμα χρησιμοποιεί κάποιες συναρτήσεις αυτής της βιβλιοθήκης.
Η πρώτη εντολή κάθε προγράμματος, υποχρεωτική.
Δήλωση μιάς μεταβλητής που δέχεται ακέραιους αριθμούς.
Δήλωση μιάς μεταβλητής που δέχεται χαρακτήρες (ενός byte).
Εντολή εκτύπωσης στην οθόνη του κειμένου εντός των διπλών τόνων.
Εντολή επιστροφής στην καλούσα συνάρτηση.
Ερώτηση ισότητας με αποτέλεσμα 1(true) 0(false). Η παράσταση x==y μπορεί να χρησιμεύσει γιά
να δώσουμε τιμή σε μιά λογική (bool) μεταβλητή. π.χ.
bool myBool = (x==1); δίνει στην myBool την τιμή 1 αν το x είναι όντως 1, αλλοιώς δίνει
την τιμή 0.