MEM-Θ7 Διακριτά Αντίστροφα Προβλήματα  

 

·         Αρχική Σελίδα

·         Η 'Υλη του Μαθήματος

·         Ημερολόγιο

·         Σημειώσεις και Ασκήσεις

·         Ανακοινώσεις

 

 

Στην ιστοσελίδα αυτή μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το μάθημα «Διακριτά Αντίστροφα Προβλήματα» που θα διδαχθεί κατά το Ακαδημαϊκό Έτος 2021-2022 (Εαρινό Εξάμηνο) στο Τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Διδάσκων είναι ο Μιχάλης Ταρουδάκης, Καθηγητής του Τμήματος Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών

Τηλέφωνο 2810393880

E-mail : taroud@uoc.gr

http://www.math.uoc.gr/~taroud

Ώρες Γραφείου : Τρίτη 14:00-15:00  

Το μάθημα θα διδαχθεί κατά το Ακαδημαϊκό Έτος 2021-2022 δια ζώσης, κάθε Δευτέρα και Τετάρτη από 13:15-14:45 στην Αίθουσα Α212. Όλο το υλικό του μαθήματος συμπεριλαμβανομένων των ασκήσεων και των slides των παρουσιάσεων θα ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του μαθήματος και θα είναι σε συνεχή πρόσβαση από τους φοιτητές. Οι φοιτητές μπορεί να επικοινωνούν "ζωντανά" αλλά μέσω διαδικτύου με τον διδάσκοντα στις ώρες γραφείου. Οι ώρες αυτές αναφέρονται πιο πάνω και η επικοινωνία θα γίνεται μέσω της πλατφόρμας Office365/Teams με βάση τις οδηγίες που μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα  https://ucnet.uoc.gr/ypiresies/hlektronikismathisis/sigxroni-tilekpaideusi   (χρήση της υπηρεσίας). Θα δημιουργηθεί μία ομάδα με τίτλο "Φυσική ΙΙ" στην οποία θα έχουν πρόσβαση όσοι με ενημερώσουν σχετικά με το ενδιαφέρον τους για την παρακολούθηση του μαθήματος, προκειμένου να τους δώσω πρόσβαση.

Για την αξιολόγηση του μαθήματος απαιτείται η παράδοση και εξέταση δύο εργαστηριακών ασκήσεων που θα δοθούν κατά την διάρκεια του εξαμήνου. Και οι δύο ασκήσεις είναι υποχρεωτικές. Για την λύση τους απαιτείται η χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (απλός προγραμματισμός σε οποιαδήποτε γλώσσα ή περιβάλλον). Η εξέταση θα γίνει ατομικά για κάθε φοιτητή μέσω της  διαδικτυακής πλατφόρμας Οfiice365/Teams ή δια ζώσης εφ' όσον το επιτρέπουν οι συνθήκες. Επίσης θα δοθούν φυλλάδια ασκήσεων τα οποία οι φοιτητές που συμμετέχουν στο μάθημα θα πρέπει να λύνουν, να παραδίδουν και να παρουσιάζουν στο μάθημα. Η παράδοση των φυλλαδίων των ασκήσεων είναι επίσης υποχρεωτική.

Στην τελική βαθμολογία του μαθήματος θα συνυπολογιστεί η επίδοση τόσο στις εργαστηριακές ασκήσεις όσο και από φυλλάδια των ασκήσεων.