Τίτλος μαθήματος: Γενικά Μαθηματικά | |||||
Κωδικός: Μ1110 | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Εισαγωγικό | |||
Έτος σπουδών: 1 | Εξάμηνο: Χειμερινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 6 | |||
Ώρες διαλέξεων: 3 | Ώρες εργαστηρίου: 2 | Διδακτικές μονάδες: 4 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του πρώτου εξαμήνου. Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τεχνικές των στοιχειωδών μαθηματικών. |
|||||
Οι πραγματικοί αριθμοί. Πολυώνυμα. Ανισώσεις. Επαγωγή. Ακολουθίες και πεπερασμένα αθροίσματα. Ανισότητες. Αλγεβρικά συστήματα. Τριγωνομετρία και εφαρμογές. Λογάριθμοι και εκθέτες. | |||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: Κανένα | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Απειροστικός Λογισμός Ι | |||||
Κωδικός: Μ1111 (Μ102) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Εισαγωγικό | |||
Έτος σπουδών: 1 | Εξάμηνο: Χειμερινό / Εαρινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 7 | |||
Ώρες διαλέξεων: 4 | Ώρες εργαστηρίου: ΟΕΠ | Διδακτικές μονάδες: 5 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του πρώτου εξαμήνου. Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τις έννοιες και τις τεχνικές του Απειροστικού Λογισμού μιας μεταβλητής και η χρήση τους στη μαθηματική προσομοίωση προβλημάτων από άλλες επιστήμες. Επιθυμητή είναι και η χρήση υπολογιστικών εργαλείων για την εξερεύνηση και παράσταση μαθηματικών εννοιών, εάν αυτό είναι εφικτό. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Δεξιότητα στον υπολογισμό ορίων ακολουθιών και συναρτήσεων, ιδιαίτερα με χρήση των ιδιοτήτων. Δεξιότητα στον υπολογισμό παραγώγων, την εύρεση ακρότατων και γενικότερα την μελέτη και γραφική παράσταση μίας συνάρτησης.Δεξιότητα στην ολοκλήρωση συναρτήσεων και τις εφαρμογές σε υπολογισμούς εμβαδών, όγκων κ.λπ. Προσέγγιση μίας συνάρτησης από πολυώνυμα Taylor και τη χρήση τους για εξαγωγή συμπερασμάτων. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Απειροστικός Λογισμός
THOMAS, Finney, Weir and Giordano, τόμος 1, ΠΕΚ |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: Κανένα | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων, Tutorials, προβλήματα στον υπολογιστή. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Επίπεδο και Χώρος | |||||
Κωδικός: Μ1113 (Μ100) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Εισαγωγικό | |||
Έτος σπουδών: 1 | Εξάμηνο: Χειμερινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 7 | |||
Ώρες διαλέξεων: 4 | Ώρες εργαστηρίου: 2 | Διδακτικές μονάδες: 5 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του πρώτου εξαμήνου. Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τους διάφορους τρόπους μαθηματικής αναπαράστασης γεωμετρικών αντικειμένων, και η χρήση τους για την εξαγωγή γεωμετρικών συμπερασμάτων. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Εξοικείωση με την έννοια του διανύσματος, ως γεωμετρικό αντικείμενο στο επίπεδο και το χώρο, και την αριθμητική του παράσταση. Δεξιότητα στην εκτέλεση υπολογισμών με διανύσματα, και την εξαγωγή γεωμετρικών συμπερασμάτων από τα αποτελέσματα.Κατανόηση της γεωμετρικής παράστασης των μιγαδικών αριθμών και της γεωμετρικής θεώρησης του πολλαπλασιασμού μιγαδικών αριθμών. Γνώση των διαφόρων μορφών καμπυλών δευτέρου βαθμού στο επίπεδο, και των βασικών ιδιοτήτων τους. Γνώση των διαφόρων μορφών επιφανειών δευτέρου βαθμού στο χώρο. Εξοικείωση με διαφορα συστήματα συντεταγμένων και δεξιότητα στην περιγραφή απλών υποσυνόλων του επιπέδου. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Αναλυτική Γεωμετρία,
Ανδρεαδάκη, ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ. |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: Κανένα | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων, Tutorials. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Απειροστικός Λογισμός ΙΙ | |||||
Κωδικός: Μ1121 (Μ103) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Εισαγωγικό | |||
Έτος σπουδών: 1 | Εξάμηνο: Εαρινό / Χειμερινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 7 | |||
Ώρες διαλέξεων: 4 | Ώρες εργαστηρίου: ΟΕΠ | Διδακτικές μονάδες: 5 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του δευτέρου εξαμήνου. Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τις έννοιες και τις τεχνικές του Απειροστικού Λογισμού πολλών μεταβλητών και η χρήση τους στη μαθηματική προσομοίωση προβλημάτων από άλλες επιστήμες. Επιθυμητή είναι και η χρήση υπολογιστικών εργαλείων για την εξερεύνηση και παράσταση μαθηματικών εννοιών, εάν αυτό είναι εφικτό. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Δεξιότητα στον υπολογισμό ορίων, παραγώγων και την εύρεση ακρότατων συναρτήσεων πολλών μεταβλητών. Δεξιότητα στην ολοκλήρωση συναρτήσεων 2 και 3 μεταβλητών, την αλλαγή των μεταβλητών και εφαρμογή σε υπολογισμούς εμβαδών, όγκων, κέντρου μάζας, ροπών αδρανείας κ.λπ. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Διανυσματικός Λογισμός,
MARSDEN - TROMBA, ΠΕΚ |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: Μ1111, 1113 | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων, Tutorials, προβλήματα στον υπολογιστή. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Γραμμική Άλγεβρα Ι | |||||
Κωδικός: Μ1122 (Μ112) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Εισαγωγικό | |||
Έτος σπουδών: 1 | Εξάμηνο: Εαρινό / Χειμερινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 7 | |||
Ώρες διαλέξεων: 4 | Ώρες εργαστηρίου: ΟΕΠ | Διδακτικές μονάδες: 5 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του δευτέρου εξαμήνου. Στόχος του μαθήματος είναι η μελέτη της Γραμμικής Άλγεβρας των χώρων Rn και Cn και των υποχώρων τους. H συστηματική μελέτη της απαλοιφής Gauss στοχεύει να αναδείξει τη χρησιμότητά της σε υπολογιστικά προβλήματα, ενώ παράλληλα αξιοποιείται για τη βαθύτερη θεωρητική μελέτη αυτών των χώρων. Γίνεται σύντομη αναφορά σε ζητήματα ταχύτητας και ακρίβειας υπολογισμών. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Δεξιότητα στη χρήση της απαλοιφής Gauss για την επίλυση εξισώσεων και τον προσδιορισμό των θεμελιωδών υποχώρων ενός πίνακα. Κατανόηση των ιδιοτήτων των οριζουσών και εξοικείωση με τις μεθόδους υπολογισμού τους. Κατανόηση της έννοιας του ιδιοδιανύσματος και δεξιότητα στον υπολογισμό τους. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Γραμμική Άλγεβρα και
Εφαρμογές, G.Strang, Π.Ε.Κ. |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: 1113 | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων, Tutorials, προβλήματα στον υπολογιστή. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Θεμέλια των Μαθηματικών | |||||
Κωδικός: Μ1124 (Μ101) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Εισαγωγικό | |||
Έτος σπουδών: 1 | Εξάμηνο: Εαρινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 6 | |||
Ώρες διαλέξεων: 3 | Ώρες εργαστηρίου: 2 | Διδακτικές μονάδες: 4 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του δευτέρου εξαμήνου. Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τη γλώσσα των Συνόλων και η πρώτη επαφή με τις αφηρημένες έννοιες στα Μαθηματικά. Εισάγονται βασικές έννοιες της Λογικής, και εξετάζεται η δομή της μαθηματικής απόδειξης. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Κατανόηση των εννοιών και δεξιότητα στη χρήση του συμβολισμού των συνόλων. Κατανόηση της έννοιας της σχέσης ισοδυναμίας, και εξοικείωση με τις κλάσεις ισοτιμίας modulo n.Εξοικείωση με τη χρήση λογικών συνδέσμων και ποσοδεικτών. Κατανόηση της σημασίας της λογικής αυστηρότητας στη μαθηματική απόδειξη. Αναγνώριση της σημασίας των αξιωμάτων Peano, και της εξαγωγής των ιδιοτήτων των φυσικών αριθμών από αυτά. Δεξιότητα στη χρήση της αρχής της επαγωγής για την απόδειξη μαθηματικών τύπων και θεωρητικών αποτελεσμάτων. Δεξιότητα στην επίλυση απλών προβλημάτων διαιρετότητας. Κατανόηση των τεσσάρων βασικών πειραμάτων της συνδυαστικής, και δεξιότητα στον υπολογισμό απλών παραλλαγών τους. Κατανόηση της διάκρισης μεταξύ πεπερασμένων / απείρων και αριθμησίμων / μή αριθμησίμων συνόλων. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: The Foundations of
Mathematics, Stewart and Tall, Oxford University
Press. |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: Κανένα | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Ανάλυση Ι | |||||
Κωδικός: Μ1211 (Μ108) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Ενδιάμεσο | |||
Έτος σπουδών: 2 | Εξάμηνο: Χειμερινό / Εαρινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 7 | |||
Ώρες διαλέξεων: 4 | Ώρες εργαστηρίου: ΟΕΠ | Διδακτικές μονάδες: 5 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του τρίτου εξαμήνου. Στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή στην ανάλυση των συναρτήσεων μίας μεταβλητής, με μαθηματική αυστηρότητα. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Κατανόηση της σημασίας του αξιώματος πληρότητας. Εξοικείωση με τον αυστηρό ορισμό του ορίου ακολουθιών και συναρτήσεων. Δεξιότητα στην εύρεση ορίων ακολουθιών και σειρών.Κατανόηση της έννοιας της συνέχειας συνάρτησης και δεξιότητα στη χρήση των βασικών θεωρημάτων για τη μελέτη συνεχών συναρτήσεων. Εξοικείωση με τον ορισμό της παραγώγου και κατανόηση των βασικών θεωρημάτων. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Αρχές Μαθηματικής
Αναλύσεως, W. Rudin, LEADER BOOKS |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: 1111 | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εξετάσεις προόδου. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Γραμμική Άλγεβρα ΙΙ | |||||
Κωδικός: Μ1212 (Μ113) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Ενδιάμεσο | |||
Έτος σπουδών: 2 | Εξάμηνο: Χειμερινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 7 | |||
Ώρες διαλέξεων: 3 | Ώρες εργαστηρίου: 2 | Διδακτικές μονάδες: 4 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του τρίτου εξαμήνου. Στόχος του μαθήματος είναι η αξιωματική μελέτη των διανυσματικών χώρων και των γραμμικών απεικονίσεων. Η μελέτη θεωρητικών προβλημάτων αφ’ ενός συνδέεται με τις υπολογιστικές μεθόδους που αναπτύχθηκαν στη Γραμμική Άλγεβρα Ι, και αφ’ ετέρου στοχεύει να αναδείξει τη χρησιμότητα της αξιωματικής προσέγγισης. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Εξοικείωση με την αξιωματική προσέγγιση της έννοιας του διανυσματικού χώρου. Δεξιότητα στην περιγραφή υποχώρων και αθροισμάτων, και κατανόηση της έννοιας του χώρου πηλίκου. Κατανόηση της έννοιας της γραμμικότητας και της σημασίας του ισομορφισμού. Δεξιότητα στην αλλαγή βάσης. Κατανόηση της έννοιας του αναλοίωτου υπόχωρου. Εξοικείωση με την έννοια του εσωτερικού γινομένου, και γνώση των ιδιοτήτων μοναδιαίων και ερμιτιανών πινάκων. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Γραμμική Άλγεβρα και
Εφαρμογές, G.Strang, Π.Ε.Κ. |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: 1122 | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Θεωρία Πιθανοτήτων Ι | |||||
Κωδικός: Μ1216 (Μ114) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Ενδιάμεσο | |||
Έτος σπουδών: 2 | Εξάμηνο: Χειμερινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 6 | |||
Ώρες διαλέξεων: 3 | Ώρες εργαστηρίου: 2 | Διδακτικές μονάδες: 4 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του τρίτου εξαμήνου. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Εισαγωγή στη Θεωρία
Πιθανοτήτων, Hoel, Port, Stone, Π.Ε.Κ. |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: Κανένα | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων, προβλήματα στον υπολογιστή. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Απειροστικός Λογισμός ΙΙΙ | |||||
Ιστοσελίδα μαθήματος: | |||||
Κωδικός: Μ1217 (Μ104) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Ενδιάμεσο | |||
Έτος σπουδών: 2 | Εξάμηνο: Χειμερινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 7 | |||
Ώρες διαλέξεων: 4 | Ώρες εργαστηρίου: 2 | Διδακτικές μονάδες: 5 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του τρίτου εξαμήνου. Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τις έννοιες και τις τεχνικές του Διανυσματικού Λογισμού και των Συνήθων Διαφορικών Εξισώσεων και τις εφαρμογές τους σε άλλες επιστήμες. Επιθυμητή είναι και η χρήση υπολογιστικών εργαλείων για τον παραπάνω σκοπό, εάν αυτό είναι εφικτό. |
|||||
1.
Διανυσματικός Λογισμός.
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Δεξιότητα στον υπολογισμό επικαμπυλίων και επιφανειακών ολοκληρωμάτων και στις εφαρμογές των Ολοκληρωτικών Θεωρημάτων της Διανυσματικής Ανάλυσης.Δεξιότητα στην επίλυση συνήθων Διαφορικών Εξισώσεων και συστημάτων και τις εφαρμογές τους. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Διανυσματικός Λογισμός,
MARSDEN - TROMBA , Π.Ε.Κ. |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: M1113, M1121 | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων, προβλήματα στον υπολογιστή. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εξετάσεις προόδου. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Ανάλυση ΙΙ | |||||
Κωδικός: Μ1221 (Μ109) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Ενδιάμεσο | |||
Έτος σπουδών: 2 | Εξάμηνο: Εαρινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 6 | |||
Ώρες διαλέξεων: 3 | Ώρες εργαστηρίου: 2 | Διδακτικές μονάδες: 4 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του τετάρτου εξαμήνου. Στόχος τού μαθήματος είναι η αυστηρή θεμελίωση τού ολοκληρώματος Riemann, και των διαφόρων ειδών σύγκλισης ακολουθιών και σειρών συναρτήσεων. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Κατανόηση τής έννοιας τής ομοιόμορφης συνέχειας, εξοικείωση με την κατά σημείο και την ομοιόμορφη σύγκλιση ακολουθιών και σειρών συναρτήσεων. Κατανόηση των βασικών ιδιοτήτων τού ολοκληρώματος Riemann. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Αρχές Μαθηματικής
Αναλύσεως, W. Rudin, LEADER BOOKS |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: 1211 | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Άλγεβρα | |||||
Κωδικός: Μ1222 (Μ110) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Ενδιάμεσο | |||
Έτος σπουδών: 2 | Εξάμηνο: Εαρινό / Χειμερινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 7 | |||
Ώρες διαλέξεων: 4 | Ώρες εργαστηρίου: 2 | Διδακτικές μονάδες: 5 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του τετάρτου εξαμήνου. Στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή στη μελέτη των θεμελιωδών δομών της σύγχρονης Άλγεβρας: ομάδες, δακτύλιοι και σώματα. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Κατανόηση των δομών ομάδας, δακτυλίου και σώματος, και αναγνώριση βασικών παραδειγμάτων. Αναγνώριση ομομορφισμών μεταξύ των παραπάνω αντικειμένων. Εξοικείωση με τις κυκλικές ομάδες και μικρές ομάδες μεταθέσεων. Εξοικείωση με το δακτύλιο των πολυωνύμων. Κατανόηση της έννοιας του πηλίκου δακτυλίου με ιδεώδες και της έννοιας του πηλίκου ομάδας. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Εισαγωγή στην Άλγεβρα,
Fraleigh, Π.Ε.Κ. |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: Μ1122, Μ1124 | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Θεωρία Πιθανοτήτων ΙΙ | |||||
Κωδικός: Μ1226 (Μ115) | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Ενδιάμεσο | |||
Έτος σπουδών: 2 | Εξάμηνο: Εαρινό / Χειμερινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 7 | |||
Ώρες διαλέξεων: 3 | Ώρες εργαστηρίου: 2 | Διδακτικές μονάδες: 5 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του τετάρτου εξαμήνου. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Εισαγωγή στη Θεωρία
Πιθανοτήτων, Hoel, Port, Stone, Π.Ε.Κ. |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: Μ1121, Μ1216 | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |
Τίτλος μαθήματος: Μιγαδική Ανάλυση Ι | |||||
Κωδικός: Μ1312 | Είδος μαθήματος: Υποχρεωτικό | Επίπεδο μαθήματος: Ενδιάμεσο | |||
Έτος σπουδών: 3 | Εξάμηνο: Χειμερινό | Ακαδημαϊκές Μονάδες: 6 | |||
Ώρες διαλέξεων: 4 | Ώρες εργαστηρίου: 2 | Διδακτικές μονάδες: 5 | |||
Στόχοι του μαθήματος: Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές του πέμπτου εξαμήνου. Στόχος τού μαθήματος είναι η εισαγωγή στις βασικές τεχνικές τής Μιγαδικής Ανάλυσης, κυρίως από υπολογιστική σκοπιά. |
|||||
|
|||||
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Κατανόηση τής έννοιας τής μιγαδικής παραγώγου και των βασικών ιδιοτήτων των αναλυτικών συναρτήσεων. Διάκριση από τις παραγωγίσιμες πραγματικές συναρτήσεις. Εξοικείωση με τεχνικές υπολογισμού ολοκληρωμάτων και σειρών με μεθόδους Μιγαδικής Ανάλυσης. |
|||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: Μιγαδικές Συναρτήσεις
και Εφαρμογές, Churchill και Brown. |
|||||
Προαπαιτούμενα: Κανένα | Συνιστώμενα: Μ1211, M1221 | ||||
Μέθοδος διδασκαλίας: Διαλέξεις, Εργαστήριο Προβλημάτων. |
|||||
Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση, Εργαστήριο Προβλημάτων. | |||||
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά |